1.     Mi trovi su: Homepage #2231412

SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

We have just played version Xbox de Pro Evolution Soccer 4 and we noted the existence of an option Xbox Live in the principal menu. It would be possible to make a match of exhibition and/or a meeting of shootings to the goal. On the spot, we asked the person in charge presses of Konami a confirmation, but for the moment it refuses with any comment. The only thing which it agree to say to us, it is that Konami works hard to propose a playable option via Xbox Live and possibly of the downloadable contents. Nothing official for the moment, but the many dream gamers could be well carried out. The play is currently finished à.70%, but already it outclasses competition, namely FIFA 2005. Here some images taken by our care in order to confirm our statements.
    Da Xbox Attitude e dedicato a tutti quelli che non ci credevano e soprattutto non credevano nell'Xbox...
    Sono commosso, sono quattro anni che ci credevo!

[Modificato da XAleX il 1/9/2004 18:36]

[Modificato da XAleX il 1/9/2004 18:56]
  2. Utente non attivo.  
        Mi trovi su: Homepage #2231413
    Quasta è una grande notizia, certo PES non è WE ma questa opzione live lo tira su parecchio. Onestamente non mi aspettavo questa stoccata di konami nei confronti di sony a meno che anche PES4 per PS2 abbia il gioco online.
    p.s.
    potresti editare quel "SIIIIIII" che mi sfasa tutta la pagina.

[Modificato da Viewtiful Joe il 1/9/2004 18:39]
  3. rivogliamo teoKrazia  
        Mi trovi su: Homepage #2231417
    XAleX:

SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

We have just played version Xbox de Pro Evolution Soccer 4 and we noted the existence of an option Xbox Live in the principal menu. It would be possible to make a match of exhibition and/or a meeting of shootings to the goal. On the spot, we asked the person in charge presses of Konami a confirmation, but for the moment it refuses with any comment. The only thing which it agree to say to us, it is that Konami works hard to propose a playable option via Xbox Live and possibly of the downloadable contents. Nothing official for the moment, but the many dream gamers could be well carried out. The play is currently finished à.70%, but already it outclasses competition, namely FIFA 2005. Here some images taken by our care in order to confirm our statements.
    Da Xbox Attitude e dedicato a tutti quelli che non ci credevano e soprattutto non credevano nell'Xbox...
    Sono commosso, sono quattro anni che ci credevo!

[Modificato da XAleX il 1/9/2004 18:56]

Un sacco di giochi Xbox hanno funzionalità Live ma non il multiplyer.

smack!:*
  4. Utente non attivo.  
        Mi trovi su: Homepage #2231426
    Bluforce:
    Secondo me Konami non farà questo sgarbo alla Sony, perchè se la serie WE e arrivata a questo punto lo deve quasi esclusivamente alla Playstation.
    Se online sarà allora credo lo sarà anche per PS2.

PEr me se WE è arrivato a questo punto è solo merito di konami, non vedo cosa c'entri sony questa volta.

[XBOX]PES4 LIVE. Nessuno scherzo

Commenta

Per scrivere su Videogame.it devi essere registrato!

Ci sono 0 ospiti e 0 utenti online su questa pagina