1. Account congelato  
        Mi trovi su: Homepage Homepage #2248352
    Da GamersHell.com :

MonsterGecko, LLC, designer and manufacturer of high-quality performance gaming accessories for PC and console game systems, announced it is now shipping its PistolMouse FPS, a high-performance mouse for first-person shooter (FPS) games. The PistolMouse FPS provides gamers with faster reaction speed and precision optical tracking. It has realistic pistol styling, dual aluminum triggers, an over-sized selectable scroll wheel, ergonomic hand position, and a high-resolution 800 dpi optical sensor. The PistolMouse FPS has an MSRP of $69.95 and is compatible with both PC and Macintosh computers with a USB port. The PistolMouse FPS is now available online from MonsterGecko’s Web site at www.monstergecko.com, ThinkGeek at www.thinkgeek.com in the USA, and IndiWeb at www.indiweb.de in Europe. Customers can also order by phone at 1-800-77-GECKO. The PistolMouse FPS will be available at select U.S. retail outlets later this month, and will soon be available through worldwide resellers and distributors.

LOL
    Questa la voglio provare a tutti i costi x'D

[Modificato da bocte il 9/9/2004 13:49]
    /!\ Il Replicante di Nextgame /!\
    "Through the darkness of future past, the magician longs to see. One chants out between two worlds: FIRE, WALK WITH ME!"
  2.     Mi trovi su: Homepage Homepage #2248357
    ^Angelo^:
    NintendoDS :D

che senza anologico IZ DA D00000M33D! :rolleyes:
    I miei bambini: Asus Eee 904 HA (Ubuntu 10) - Asus G72GX (Win 7) - Asus F3Ja (WinXP MC)
    Possiedo: PS3, X360, Wii (che non uso), 3 NDS, 4 PC (quelli sopra più il fisso)
    se facessi console-war dovrei combattermi da solo... XD
  3.     Mi trovi su: Homepage #2248363
    Si però lo schermo sensibile con gli sparatutto dopo un pò si fa una chiavica.
    Linkadvans: Nick tu sei l'utente più arrogante e antipatico del Forum!! Mi hai letteralmente rotto le balle! Sono già uscito due volte di casa per andare a cercarmi un lavoro cosa credi eh? Perchè non impari a stare zitto invece

► Una pistola per gli FPS

Commenta

Per scrivere su Videogame.it devi essere registrato!

Ci sono 0 ospiti e 0 utenti online su questa pagina