1. Smazzato  
        Mi trovi su: Homepage Homepage #2258154
    babalot:
    http://www.the-inquirer.net/?article=18432

babalot

Dopo aver visto la riuscita dell'attuale generazione di console francamente me ne infischio del tutto delle discussioni tecniche sui chip delle console! :)
    --
    Stef
    Ex Redattore apodittico di Nextgame.it ed ex-ex-curatore di Deck & Board
    Rantolii, niuz e boiate videoludiche su Il Paradroide e Outcast.it.
  2.     Mi trovi su: Homepage #2258158
    Stefano Castelli:
    Dopo aver visto la riuscita dell'attuale generazione di console francamente me ne infischio del tutto delle discussioni tecniche sui chip delle console! :)

All'inizio secondo me sarà sempre la facilità di programmazione e di sviluppo che avrà la meglio. Vedremo se la PS3 in questo caso partirà ancora "svantaggiata".
    Il vecchio John è al lavoro. "Lui aspetta(o spera) solo lo psico e l'apostolo!"
    O)))
  3.     Mi trovi su: Homepage #2258162
    bocte:
    La progettazione sulla carta spero.

Be non credo, non avrebbero ancora diffuso la notizia.

ac3:
    Magari hanno qualche "sample"... Ma di certo non sono pronti per la produzione su larga scala.

Ecco, appunto...
    Il vecchio John è al lavoro. "Lui aspetta(o spera) solo lo psico e l'apostolo!"
    O)))
  4. next  
        Mi trovi su: Homepage #2258163
    qualche aggiornamento da gamespot

http://www.gamespot.com/news/2004/09/22/news_6108247.html

estratto:

"Xbox 2 peripherals will all work on PC," said Lester, clarifying that Xbox controllers, steering wheels, and other console-related peripheral functionality will all be brought into Longhorn's portfolio, as will Xbox Live functionality. For game players, this will make for, if nothing else, an added convenience, since playing a game on their PC or their Xbox will [ideally] come down to little more than unplugging the controller from one, and plugging it into the other. For game developers, Microsoft hopes that the introduction of XNA will help standardize development on both platforms, ideally to an extent that "you won't have to choose between Xbox or PC" to develop games...and ideally, so that players won't have to choose between the two platforms to play them.

babalot
  5. Account congelato  
        Mi trovi su: Homepage Homepage #2258164
    babalot:
    "For game developers, Microsoft hopes that the introduction of XNA will help standardize development on both platforms, ideally to an extent that "you won't have to choose between Xbox or PC" to develop games...and ideally, so that players won't have to choose between the two platforms to play them.

Non dovro' comprare xenon insomma :P
    /!\ Il Replicante di Nextgame /!\
    "Through the darkness of future past, the magician longs to see. One chants out between two worlds: FIRE, WALK WITH ME!"
  6.     Mi trovi su: Homepage #2258165
    babalot:
    [cut]
    "Xbox 2 peripherals will all work on PC," said Lester, clarifying that Xbox controllers, steering wheels, and other console-related peripheral functionality will all be brought into Longhorn's portfolio, as will Xbox Live functionality. For game players, this will make for, if nothing else, an added convenience, since playing a game on their PC or their Xbox will [ideally] come down to little more than unplugging the controller from one, and plugging it into the other. [cut]

Ok, ciao ciao Sony, questi conquistano l'universo con XBox2! ^_^'''
    "Centoventi volte tu risorgi e spari. Centoventi volte tu non crolli e avanzi."

Xbox 2: chip terminato

Commenta

Per scrivere su Videogame.it devi essere registrato!

Ci sono 0 ospiti e 0 utenti online su questa pagina