1.     Mi trovi su: Homepage Homepage #3395724
    mi dite qual'é il sito della casa bianca, ho provato a fare www.whitehouse.com, guardate un po' anche voi -_-'

beh, dunque, se esiste un sito potreste gentilmente passarmi l'indirizzo :)
    Quando vuoi bene a qualcuno, da dentro di te si sprigiona energia...
    L'amore non e' inutile
    -Video Girl Ai-
  2. The Bot
    The Bot  
        Mi trovi su: Homepage #3395725
    Yota Moteuchi ha scritto:
    mi dite qual'é il sito della casa bianca, ho provato a fare www.whitehouse.com, guardate un po' anche voi -_-'

beh, dunque, se esiste un sito potreste gentilmente passarmi l'indirizzo :)
    Il sito è www.whitehouse.org...però anche il .com non è male :D:D:D....anzi, fossi in te rimarrei lì! ;)

[Modificato da Maximus il 29/12/2002 21:38]
  3.     Mi trovi su: Homepage Homepage #3395729
    raga, quelli di .org mi hanno risposto con 2 mail, mi traducete solo questa, l'altra l'ho capita, ora ve le posto :)

capita:

Thank you for emailing President Bush. Your ideas and comments are very
    important to him.

For up-to-date information about the President and his policies, please check
    the White House web site at www.whitehouse.gov.

Unfortunately, because of the large volume of email received, the President
    cannot personally respond to each message. However, the White House staff
    considers and reports citizen ideas and concerns.

Again, thank you for your email. Your interest in the work of President Bush
    and his administration is appreciated.

Sincerely,
    The White House Office of E-Correspondence

nn capita:

>>> FROM THE WHITEHOUSE.ORG ELECTRONIC MAILROOM <<<

Dear Friend,

Thank you for taking the time to compose an electronic message to WHITEHOUSE.ORG.

As you may or may not know, the snowballing recession President Bush inherited from the previous administration of gonorrhea-infested tax & spend sex maniacs has made it tragically necessary for us to lay off upwards of 90% of the wonderful young people who served so chastely as WHITEHOUSE.ORG interns. As such, George himself has asked that I do my part for the war effort by spending a portion of my days here, in the sour-smelling, fluorescent-lighted West Wing e-mail pool.

Sadly, due to the volume of e-mail we receive, I regret that neither I nor anyone else will ever actually read your message. That is why it is my most sincere hope that this cheap form letter will create the illusion that we care about your opinion.

Yours, in Christ,

- Mrs. George W. Bush ("Laura")

heheheh :)

scusate le avevo fatte 2 uguali ^^'

[Modificato da Yota Moteuchi il 29/12/2002 22:34]
    L'amore non e' inutile
    -Video Girl Ai-
  4.     Mi trovi su: Homepage Homepage #3395730
    mi traduceresti questa :) grazie ^^

>>> FROM THE WHITEHOUSE.ORG ELECTRONIC MAILROOM <<<

Dear Friend,

Thank you for taking the time to compose an electronic message to WHITEHOUSE.ORG.

As you may or may not know, the snowballing recession President Bush inherited from the previous administration of gonorrhea-infested tax & spend sex maniacs has made it tragically necessary for us to lay off upwards of 90% of the wonderful young people who served so chastely as WHITEHOUSE.ORG interns. As such, George himself has asked that I do my part for the war effort by spending a portion of my days here, in the sour-smelling, fluorescent-lighted West Wing e-mail pool.

Sadly, due to the volume of e-mail we receive, I regret that neither I nor anyone else will ever actually read your message. That is why it is my most sincere hope that this cheap form letter will create the illusion that we care about your opinion.

Yours, in Christ,

- Mrs. George W. Bush ("Laura")

[Modificato da Yota Moteuchi il 29/12/2002 22:41]
    L'amore non e' inutile
    -Video Girl Ai-
  5.     Mi trovi su: Homepage Homepage #3395731
    Maximus ha scritto:
    Il sito è www.whitehouse.org...però anche il .com non è male :D:D:D....anzi, fossi in te rimarrei lì! ;)

[Modificato da Maximus il 29/12/2002 21:38]
    :DD:D grazie :) LOL :D
    L'amore non e' inutile
    -Video Girl Ai-
  6.     Mi trovi su: Homepage #3395734
    Yota Moteuchi ha scritto:
    cmq ho mandato una mail a bush :P

president@whitehouse.org 8-) scrivetegli quello che volete 8-):D:D
    emh.. nn so se sia il caso.. a parte che il mio inglese è come quello di biscardi, però questa è una cosa seria (nn buch che è un pagliaccio, ma la guerra che c'è di mezzo) nn peggioriamo le cose che poi ci bombardano nextgame:D
    "In the land we live, we die, praise the oneness, praise the lie, to bind a web around the faker,
    we will need a true Rainmaker. No one was born to be a slave, seek the past and place the blame,
    tell me the color of the rain, no one was born to be
  7.     Mi trovi su: Homepage Homepage #3395736
    Maximus ha scritto:
    Cavolo hai ragione...sorry! Infatti il .org mi sembrava diverso da quello dove di solito andavo (in effetti bastava guardare la foto di bush con il cappellino...:DD:DD)
    nooooo allora devo rimandarla ¬_¬
    L'amore non e' inutile
    -Video Girl Ai-
  8. in & out  
        Mi trovi su: Homepage #3395738
    Grazie per aver mandato la mail al presidente le tue idee e i commenti sono veramente importanti per lui
    le informazioni sul presidente e la sua (polizza) o (polizia) le puoi trovare sul sito www.whitehouse.gov.
    sfortunatamente il presidente nn puo' rispondere di persona alle tue e-mail per la quantita' enorma che ne riceve
    ma lo staff della casa bianca prendera in considerazione le cose che scrivi
    ancora grazie per la tua e-mail il tuo interesse per il lavoro del presidente e il suo staff e ammirevole
    sinceramente
    la casa bianca
    Non tutti gli eroi portano una maschera

qual'é il sito della casa biancaaa??? grrrrr

Commenta

Per scrivere su Videogame.it devi essere registrato!

Ci sono 0 ospiti e 0 utenti online su questa pagina