1.     Mi trovi su: Homepage #3437557
    Non ho voglia di tradurvelo:

Nintendo of America today confirmed that the North American launch of the GameCube has been pushed back from November 5th to November 18th, putting the system a solid two weeks behind the Xbox. Several games have also changed U.S. release dates. While Wave Race: Blue Storm and Luigi's Mansion remain launch titles, Eternal Darkness and Super Smash Brothers Melee have been delayed until December 3rd. Pikmin, on the other hand, North American release date to become a launch title. Animal Forest Plus has dropped off Nintendo of America's release list entirely and will not be available in English until 2002.

Nintendo also confirmed rumors that the GameCube will be available in multiple colors at launch, though in a slightly different form than what was originally reported. The console itself will ship in Indigo and Jet Black colors; no Spice Orange system will be initially available. However, four different controller colors will be released: Indigo, "Indigo/Transparent configuration," Jet Black, and Spice Orange.
  2.     Mi trovi su: Homepage #3437560
    linkadvance ha scritto:
    Anche se non ho capito una mazza ti ringrazio lo stesso :)-[img]
    ok ok traduco...:P

Il lancio di GameCube è stato spostato dal 5 Nov. al 18, per metter due settimane fra il loro lancio e quello di Xbox. Alcuni giochi han cambiato date di uscita: Wave Race: Blue Storm e Luigi's Mansion restano titoli di lancio, Eternal Darkness e Super Smash Brothers Melee sono slittati al 3 Dicembre. Pikmin, fa parte dei titoli di lancio. Animal Forest Plus lo han calciato via (nulla di male), e uscirà nel 2002.

Nintendo conferma il cubetto a colori per il lancio: Indigo (violetto), nero lucido. Orancione non si sa ancora (chi sice si, chi dice dopo). I pad saranno in 4 colori: violetto, violetto trasparente, nero lucido e arancione.

Nero lucido mi fa cacare. Sembra il fratellino del BBB di telecom.

Nintendo Launch...o Lunch?

Commenta

Per scrivere su Videogame.it devi essere registrato!

Ci sono 0 ospiti e 0 utenti online su questa pagina