1.     Mi trovi su: Homepage #3456006
    Gamespot 8.8 "Great"

In the end, it's hard to find fault in the game. Ace Combat 04: Shattered Skies is a highly enjoyable, well-executed flight sim that perfectly blends the action elements found in the series' earlier games with the sort of narrative typically reserved for other genres.

IGN 9.1

Like I say, the best air combat simulation on a console. Also very nearly the only one, but I can fairly comfortably recommend this over the Xbox's Air Force Delta, and it's a very long jump ahead of any of the PlayStation AC games. Ace Combat 4 comes very close to doing perfectly what it sets out to do -- present an engaging, playable flight sim. Its failings, what failings there are, stem more from differences you might have with that intention than any problems with Namco's execution

Ma non era una mezza delusione anche questo titolo?
    Skywalker: la voce della verità
    :)
  2. The Bot
    The Bot  
        Mi trovi su: Homepage #3456007
    Per me lo è già, perchè ha circa 20 missioni (contro le 40 circa di Ace Combat 3), poco varie e per di più gli manca tutta la fantastica infrastruttura di background e di storia che aveva Ace Combat 3 e che è stata ingiustamente segata via nella versione americana e europea.
  3.     Mi trovi su: Homepage #3456010
    Molte grazie Gek, personalmente amo il genere, anche se i simulatori "veri" li ho già giocati su PC, non ho mai parlato di delusione per questo gioco, solo i commenti che leggevo in giro erano molto critici e me n' ero fatto un' idea negativa.

Sono ben contento che non sia così. Un altro gioco da prendere... :)
    Quasi un ex. videogamer

AceCombat 4: recensioni (leggi Skywalker)

Commenta

Per scrivere su Videogame.it devi essere registrato!

Ci sono 0 ospiti e 0 utenti online su questa pagina