1. The Bot
    The Bot  
        Mi trovi su: Homepage #3795366
    053
    How do I change the controller on the PS2 around?
    A: The manual is in error, you cannot change the controls.

The manuals (LOTS of them) were printed awhile before the game controls were finalized, and the ability to change from the default controls was removed after they were printed, sorry for the confusion.

Q: Where can I download the Demo for Tomb Raider - The Angel of Darkness?
    A: Sorry, but a playable demo hasn't been released yet.

Q: Will the game be released for the XBox?
    A: So far, no.

Q: Will the game be released for the PS1 or GameCube?
    A: No.

Q: Will the game be released for Mac?
    A: No such plans yet. Usually it is done by a 3rd party after the release of the PC version. Only time can tell.

Q: Will the game contain a Level Editor?
    A: No, there will be no Level Editor with TR:AOD.

Q: Do I need to update all my drivers?
    A: Yes

Q: Are you sure?
    A: YES, update your drivers.

Q: What are the System Requirements for Tomb Raider - AoD?
    A:

Minimum (with TnL Graphiccard):

500 MHz CPU

16MB Graphiccard 100% TnL capable, DX9 compatible

200 MB harddrive space

Windows 98 (Win95 is not supported)

128 MB Ram

Minimum (without TnL Graphiccard):

1.5 GHz CPU

8MB Graphiccard

200 MB harddrive space

Windows 98 (Win95 is not supported)

128 MB Ram

Recommended:

1.5 GHz CPU

64MB Graphiccard 100% TnL capable, DX9 compatible

3D Soundcard (EAX2 or I3DL2)

200 MB harddrive space

Windows 2000 / Windows XP

128 MB Ram

Q: What is TnL / T&L?
    A: Read about it here (Thanks for the link, Nerevar.)

Q: Does my graphic card support T&L?
    A: We don't know. Depends on your graphic card. Ask you Operating System or your manual what graphic card you have and check the manufacturers website. Use DXDiag to find out what graphic card you have (see explaination below)

Q: The game is not running on my computer. What do I do?
    A: Update your drivers.

If that doesn't help use the search function to find out if someone else has a similar problem which was already solved in another thread.

If you can not find anything that matches your problem post and ask for help. Make sure you give us enough information to help you. (post the results of your DXDiagnostics)

Click Start, then run. Type dxdiag and click ok. In the new window click save information as... and safe the file to your harddrive by clicking ok again.

In that file you have now everything you need to know about your computer. Post those information in your thread.
  2. The Bot
    The Bot  
        Mi trovi su: Homepage #3795376
    Ho aggiornatole DLL con la Directx 9a contenuta in GMC di questo mese ..nessun problema..di sistema..grandi effetti grafici con le demo accluse di Breed, ColinMcRae rally 3 e soprattutto con STAR Trek Elite Force 2 dove appaiono i vapori multicolori che vedremo in ANGEL OF DARKNESS..semplicemente spettacolariiiiii !!Per non parlare della definizione dei dettagli eek!

Eccovi inoltre la schermata del settaggio avanzato ( dovrebbe essere tipo quella che TR 6 avrà in dotazione ) con full optional...

3. The Bot
    The Bot  
        Mi trovi su: Homepage #3795377
    Gloria:
    ma stai dentro al mio PC??? eek! Che ne sai dei miei drivers?? :P
    La tua scheda sara' stata inscatolata (o corredata solo di cd se versione bulk) almeno 2 mesi prima con driver di 2 mesi prima!
    Capito?????
    E poi sono driver fatti dalla casa di costruzione, non dalla ATI (poichè hai una Radeon, vero???)

Cmq i settaggi di Rob sono di un gioco che NON usa la Directx ma le Opengl..Rob, attento cavolo!
  4. The Bot
    The Bot  
        Mi trovi su: Homepage #3795378
    Roberto web:
    Ho aggiornatole DLL con la Directx 9a contenuta in GMC di questo mese ..nessun problema..di sistema..grandi effetti grafici con le demo accluse di Breed, ColinMcRae rally 3 e soprattutto con STAR Trek Elite Force 2 dove appaiono i vapori multicolori che vedremo in ANGEL OF DARKNESS..semplicemente spettacolariiiiii !!Per non parlare della definizione dei dettagli eek!

Eccovi inoltre la schermata del settaggio avanzato ( dovrebbe essere tipo quella che TR 6 avrà in dotazione ) con full optional...

Ti consiglio di TOGLIERE il vertex Lightning poichè il motore di Q3 se lo attivi NON usa le lightmaps che sono piu' realistiche..e metti Low a "Curve Error"..se lo aumenti la tessellizzazione delle curve è incerta per essere piu' performante..o la vuoi imprecisa x scelta???

Come giocare AOD( dalla Eidos)

Commenta

Per scrivere su Videogame.it devi essere registrato!

Ci sono 0 ospiti e 0 utenti online su questa pagina