1. The Bot
    The Bot  
        Mi trovi su: Homepage #3800698
    Da tutto il mondo si ergono forti le voci per u ritorno come compositore delle musiche di Tomb raider del mitico Nathan McCree , autore delle colonne sonore di Tr 1 - 2- 3 .

ecco cosa mi scrive STELLA di uno dei più famosi siti internazionali di Lara Croft .

Oggetto: Petition to reinstate Nathan McCree as TR composer

Dear Roberto and fellow Tomb Raider webmasters,

As some of you already know, I've started a petition to reinstate Nathan McCree as the composer for the Tomb Raider music. Details are included in the text of the petition, which can be found here:

http://www.ipetitions.com/campaigns/tomb_raider/

David from Eden Films, who co-authored the petition with me, will soon have chance to present the results to some people with influence. So if we can get a lot of responses during the next couple of weeks, that could have an impact. Almost 300 people have signed so far, but I know we can do better.

If you have a web site where this kind of announcement would be appropriate,
    I encourage you to post it. Thank you so much. Your help is appreciated.

Regards, Stella
    Stella's Tomb Raider Site

diamo una mano a questa petizione che verrà poi ufficialmente trasmessa alla Eidos .
  2. The Bot
    The Bot  
        Mi trovi su: Homepage #3800701
    Beh nn era male nemmeno quella di TR6 come colonna sonora :rolleyes:

Domanda ma nella <strong>petizione</strong> c'è qualcosa anche del tipo salviamo le balene? 008

O cielo un altro ettaro di foresta amazzonica pfui! sciocchezze! (Approvo e sottoscrivo le musiche dei primi TR erano strepitose) wink

Petizione internazionale per riavere Nathan McCree come compositore di TR

Commenta

Per scrivere su Videogame.it devi essere registrato!

Ci sono 0 ospiti e 0 utenti online su questa pagina