1. The Bot
    The Bot  
        Mi trovi su: Homepage #3803385
    A proposito il pgr EAX2 è legato al tipo di scheda installato o no? Xchè il topic di TRAIO
    "Aiuto ombre dinamiche!" fa riferimento alla sezione VIDEO dove compare l'opzione QUALITA' GRAFICA che però io non visualizzo e non posso settare tutte le varie opzioni ( riflessi dell'acqua,riflessi,ombre ). X caso il pgr EAX2 non lo vedo xchè la configurazione è sbagliata e quindi lo potrò vedere una volta reinstallato?
  2. The Bot
    The Bot  
        Mi trovi su: Homepage #3803386
    NO wink Devil il programma EAX2 serve per CHI ha un particolare sistema AUDIO che esalta le prestazioni sonore di schede audio tipo la Audigity 1 e 2 e la Sound Blaster TH 5.1 o 6.1 on uso per giochi innovativi copme TR AOD , Hitman 2 , Unreal 2 , Soldier of Fortune, Splinter cell , TOCA race driver..ecc

Tomb Raider: The Angel of Darkness brings Lara Croft’s adventures onto a new generation of gaming hardware. We’ve written a brand new audio engine which includes full support for EAX ADVANCED HD audio technology, ensuring that the game will sound more realistic than ever before. The greater detail from the audio brings a heightened sense of awareness of the new locations in the game. Environment Morphing will guarantee smooth transitions between the different reverberant effects from area to area helping to keep the whole audio picture coherent."

Nigel James Brown
    Audio Systems Programmer
    Core Design

EAX takes audio realism and performance to new heights to deliver total immersion music, movies and gaming

EAX software and tools let you maximize your musical talent to bring out the best of your music creations

EAX settings and adjustments means you can optimize and enhance music playback to suit your tastes and environment

PROGRMMA EAX2

Commenta

Per scrivere su Videogame.it devi essere registrato!

Ci sono 0 ospiti e 0 utenti online su questa pagina