1. The Bot
    The Bot  
        Mi trovi su: Homepage #3814458
    Nuovi episodi della Saga di justin..vediamo di che si tratta wink

Level # 805 Dark Skies 8 - 9
    Autore : Justin 31.08.2003

dimensioni 15,4 MB

scaricabile da :

http://66.139.79.232/levels/2003/0803/Justin-DarkSkies89.zip

018 PER CONVERTIRLO usate lo script2 ( rinominandolo semplicemente script ) epoi scaricatevi questo save messo gentilmente a disposizione da AUGUSTO e che riguarda tutto ciò che è avvenuto nei livelli precedenti della saga :D

Savegame14 inizio livello 8

<small>[ 01.09.2003, 21:40: Message edited by: Roberto web ]</small>
  2. The Bot
    The Bot  
        Mi trovi su: Homepage #3814459
    :P Da una prima lettura del Forum Prager pare ci sia un pezzo iniziale a tempo da fare di corsa..
    ora converto e vedo un pò come Justin ha costruito il tutto ...speriamo non ci sia da impazzire wink

:O Un utente dice...vanno bene i percorsi a tempo ma quando alla quinta volta non si superano ..si consiglia agli autori di mettere un paio di secondi in più per quelli che sono " normali " giocatori livelli TRLE .
  3. The Bot
    The Bot  
        Mi trovi su: Homepage #3814460
    Story Line:

----Part1----
    London is besieged by darkness and evil. The streets are dark and deserted and once beautiful ancient buildingsa nd landmarks now lay in ruin. Lara is determined to find out why!

..... Two months ago, someone, or something has found and removed two ancient artifacts from their sacred resting places.

The first, the Eye of Apollo is reputed to have the power to create day! It was hidden deep beneath the Pindus Mountains in a cavern called the 'Alabronicus Hall' after the priest who consecrated the ground. It was here that the Eye of Apollo was to remain hidden for eternity.

The second artifact, The Hand of Deimos was buried deep within an ancient glacier in the uncharted regions of the Arctic Sea. It was thought that by secluding this dark and evil device in such a remote location, that no one would ever release it's malevolence upon the world of man!

Someone did! The Eye of Apollo when placed within The Hand of Deimos gives the possessor the power to cause terror and panic by his or her destructive powers, but to stop the very sun from rising!

So far, since London is the only place effected by this new menace, Lara must retrieve the two artifacts from the evil-doer and return them to their rightful resting places, before the evil spreads to encompass the entire world!

----Part2----
    Soon Lara will reach the first leg of her journey, for London is only the first stop! The keys to these artifacts can only be obtained through a domain uncharted, they have been moved in hiding to facilities... not made by men... but by something else. From here Lara will land into what can only be described as incantations...

----Part3----
    From the world within Earth Lara finds her way to places beyond knowledge, crossroads to three worlds not of our realm. Here she will find creatures simular to our own, even soldiers... so they appear. But as in the previous subterrainean stronghold, there are other creatures around, but more importantly are the creatures not found yet. Something or someone is missing from the airship... but what?

Let's just hope the key to capturing the eye and hand lie within these worlds... time is running low...

----Part4----
    And now, beyond the doors, Lara has landed on this desolate ruin of a forgotten civilization, awakened by the stirring powers of the Gods Apollo and Deimos. Here is that mythical mountain, within lie the Alabronicus Hall, where the Eye is held guarded. Lara must find the darker half as well, hidden somewhere else on the mountain, taken from it's southern location. Before someone else binds these two powers, Lara must secure them, and use the power to close the gates to our world for good.
  4. The Bot
    The Bot  
        Mi trovi su: Homepage #3814461
    Io sono quasi alla fine. l'ho iniziato un paio di giorni fa perchè avevo già fatto i primi livelli della serie e mi incuriosiva questo seguito. tre dei livelli precedenti, erano costruiti sul tipo dell'isole galleggiani e in uno di questi c'erano un insieme di ponti in ferro sospesi nel vuoto che traballavano per il vento e che se non ricordo male provocavano il mal di mare a Gloria. questi livelli, anche se non semplici, non hanno le difficoltà dei precedenti. sono anch'essi sul tipo delle Isole...
    P.S. la difficoltà iniziale non è insormontabile perchè il margine di tempo è ampio: solita discesa con masso alle spalle ed una tagliola circolare alla fine.
    P.P.S. ho il save dei precedenti livelli con le tre rose per il livello bonus. nel read me c'era scritto che sarebbero servite dopo il livello 9.
  5. The Bot
    The Bot  
        Mi trovi su: Homepage #3814464
    Ci sono due script nel file Roberto. lo script 2 si deve usare solo se si è caricati tutti i livelli. ti mando il save di inizio livello 8, continua dei livelli precedenti e poi usa lo script 2, togliendo ovviamente il 2. credo che in questo modo si possa evitare di convertire anche i livelli precedenti :)

Appena spedito.

<small>[ 01.09.2003, 16:57: Message edited by: augusto.addolorato@libero ]</small>

805 SQ Tester in DARK SKIES 8 - 9

Commenta

Per scrivere su Videogame.it devi essere registrato!

Ci sono 0 ospiti e 0 utenti online su questa pagina