1. Alle stelle  
        Mi trovi su: Homepage Homepage #3822329
    story:
    In 1994, Lara discovered that the people of old civilizations found five sacred stones,
    each one with the power of an element, and she also discovered that Von Croy, already
    gathered three of them, and hid them in his laboratory of researches, located in New
    York. The stones should not be removed of the old temples, if all the stones be not
    gathered and returned the old tamples, big catastrophes they can happen.

Part3:
    The Wind stone was comming from the Stones Temple, by boat, to the VCI labs, but
    this stones made stong winds and powerful storms, that sank the ship.
    now, the ship is underwater. Lara Croft, using a mini_subarine, found the ship, and
    some sharks that destroyed Lara´s mini-submarine. The boat still have some air becouse
    of the wind stone. Von Croy had already sent his men to get the stone, that is in the luggage area.
    Admin Tomb Raider Sito uff.le TR VDG
    Le soluzioni di TR LEGEND e ANNIVERSARY sul Sito uff.le Tombraider Betatester ufficiale TR-A & Spring
  2.     Mi trovi su: Homepage #3822335
    ehheheh effetto Psiko:D
    Io attendo, non mi butto in altri livelli, passetto passetto cerco di finire quell'underground kingdom, che pochi hanno giocato, ma che non è male. Ormai ho un rapporto di odio-amore con quel livello :asd: , tra cambi pc, formattazioni, vacanze , ospedale ecc l'ho sospeso e ricominciato almeno una decina di volte.. ma ora lo finisco, per dedicarmi poi completamente ad un certo tr-a ( ma ne sarò all'altezza?:eek: )

Liv 193 TRonline Sq Tester in THE SACRED STONES 3

Commenta

Per scrivere su Videogame.it devi essere registrato!

Ci sono 0 ospiti e 0 utenti online su questa pagina