1.     Mi trovi su: Homepage #3977377
    Innanzi tutto mi presento :)

Mi chiamo massimiliano e sono entrato da qualche giorno a far parte della vostra gilda, non conosco bene nessuna, ma per sentito dire qualcuno ne conosco.

Ho un Paladino di lvl 40 e sto cercando di capire cosa fargli fare da grande, sonmo qui a chiedere un consiglio magari proprio a qualche paladino piu esperto di me, per far si di non fare cazzate in fase di elaborazione template.

per il momento il mio palaèpacco vede i sui talents poit distribuiti tra holy e retryb holi solo per la cura e per non fizzare le spell e retrib per potenziare il danno .. uso arma a due mani mapenso di usare la spada e lo scudo come arma definitiva.

qualcuno ha dei consigli da darmi o magari ha un templeta da cui prendere spunto ecc?

ciauuu

I L M I O B L O G
    Eldric
    [size=1]Paladino lv
  2.     Mi trovi su: Homepage #3977382
    ecco qua come lo farei io un pala

Holy Talents (8 points)

# Spiritual Focus - 5/5 points
    Gives your Flash of Light and Holy Light spells a 70% chance to not lose casting time when you take damage.

# Improved Holy Light - 3/3 points
    Increases the amount healed by your Holy Light spell by 12%.

Protection Talents (12 points)

# Improved Devotion Aura - 5/5 points
    Increases the armor bonus of your Devotion Aura by 25%.

# Toughness - 5/5 points
    Increases your armor value from items by 10%.

# Improved Blessing of Protection - 2/2 points
    Reduces the cooldown of your Blessing of Protection by 120 seconds.

Retribution Talents (31 points)

# Benediction - 5/5 points
    Reduces the Mana cost of your Retribution spells by 15%.

# Improved Seal of the Crusader - 5/5 points
    Increases the Attack Power bonus of your Seal of the Crusader and the Holy damage increase of your Judgement of the Crusader by 15%.

# Two-Handed Weapon Specialization - 5/5 points
    Increases the damage you deal with two-handed melee weapons by 5%.

# Seal of Command - 1/1 point
    Fills the Paladin with the spirit of command for 30 seconds, giving the Paladin a chance to deal additional Holy damage equal to the damage of the Paladin's weapon. Only one Seal can be active on the Paladin at any one time.

Unleashing this Seal's energy will judge an enemy for 30 seconds, causing 24 Holy damage any time the enemy becomes stunned. Only one Judgement per Paladin can be active at any one time.

# Vengeance - 5/5 points
    Gives you a 15% bonus to Physical and Holy damage you deal for 8 seconds after dealing a critical strike.

# Deflection - 3/5 points
    Increases your Parry chance by 3%.

# Consecration - 1/1 point
    Consecrates the land beneath the Paladin, doing 120 Holy damage over 8 seconds to enemies who enter the area.

# Conviction - 5/5 points
    Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%.

# Blessing of Kings - 1/1 point
    Places a Blessing on the friendly target, increasing total stats by 10% for 5 minutes. Players may only have one Blessing on them per Paladin at any one time.

Anche perchè non perdi molto in difesa dato che prendi Improved Devotion Aura e Toughness ;)

3.     Mi trovi su: Homepage #3977385
    in holy metterei anche un'altra cosa.. il divine favor..
    per tirare critico con heal..

sommato all'altro talento holy (scusate ma non mi ricordo come si chiama) che quando fai critico con heal ti recupera la mana che hai usato.. hai un critico di heal senza consumo di mana ogni 2 minuti.. un gran bel vantaggio secondo me :)

toglierei invece l'improved BoP.. utile ma meno di un cura critico senza consumo di mana :)

io sto speccandolo quasi tutto su retribution... i punti che mi restano li metto in spritual focus, divine favor, e l'altro talento di cui sopra :P
    O_o
  4.     Mi trovi su: Homepage #3977387
    Stamattina mi sento di fare un pally di questo tipo .. ma rimango sempre con il solito dubbio .. non vorrei essere troppo carente nella difesa

Holy Talents (8 points)

# Spiritual Focus - 5/5 points
    Gives your Flash of Light and Holy Light spells a 70% chance to not lose casting time when you take damage.

# Improved Holy Light - 3/3 points
    Increases the amount healed by your Holy Light spell by 12%.

Protection Talents (5 points)

# Improved Devotion Aura - 5/5 points
    Increases the armor bonus of your Devotion Aura by 25%.

Retribution Talents (38 points)

# Improved Blessing of Might - 5/5 points
    Increases the Attack Power bonus of your Blessing of Might by 20%.

# Benediction - 5/5 points
    Reduces the Mana cost of your Retribution spells by 15%.

# Two-Handed Weapon Specialization - 5/5 points
    Increases the damage you deal with two-handed melee weapons by 5%.

# Improved Seal of the Crusader - 5/5 points
    Increases the Attack Power bonus of your Seal of the Crusader and the Holy damage increase of your Judgement of the Crusader by 15%.

# Seal of Command - 1/1 point
    Fills the Paladin with the spirit of command for 30 seconds, giving the Paladin a chance to deal additional Holy damage equal to the damage of the Paladin's weapon. Only one Seal can be active on the Paladin at any one time.

Unleashing this Seal's energy will judge an enemy for 30 seconds, causing 24 Holy damage any time the enemy becomes stunned. Only one Judgement per Paladin can be active at any one time.

# Vengeance - 5/5 points
    Gives you a 15% bonus to Physical and Holy damage you deal for 8 seconds after dealing a critical strike.

# Deflection - 5/5 points
    Increases your Parry chance by 5%.

# Consecration - 1/1 point
    Consecrates the land beneath the Paladin, doing 120 Holy damage over 8 seconds to enemies who enter the area.

# Conviction - 5/5 points
    Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%.

# Blessing of Kings - 1/1 point
    Places a Blessing on the friendly target, increasing total stats by 10% for 5 minutes. Players may only have one Blessing on them per Paladin at any one time.

I L M I O B L O G
    Eldric
    [size=1]Paladino lv

Consigli [Paladino]

Commenta

Per scrivere su Videogame.it devi essere registrato!

Ci sono 0 ospiti e 0 utenti online su questa pagina