1.     Mi trovi su: Homepage Homepage #4017464
    Hi all. :)

Thank you all for allowing me to post media on your forums, and thank you all for being some of the friendliest people online. You all clearly love the Tomb Raider games, and I like very much bringing you pictures and movies, because I know you all appreciate them.

Thanks again.

McJ.
  2.     Mi trovi su: Homepage #4017466
    WE have to thank you because your medias and news are always interesting! You're a contact with Eidos, a direct contat, and everything you say is totally (or almost :D) true...

Continue to post here, you're very welcome.
    And Thank You again! ^^
    "Il limite dell'amore è sempre quello di aver bisogno di un complice. Questo suo amico sapeva però che la raffinatezza del libertinaggio è quella di essere allo stesso tempo carnefice e vittima". (Il Duca Blangis in "Salò o le 120 giornate di Sodoma", di Pier Paolo Pasolini)
  3. Alle stelle  
        Mi trovi su: Homepage Homepage #4017467
    :D

On this Forum, been born in 2001, the vicissitudes of Lara Croft interest all the Larians Italian. Thanks also to your contribution McJ, the modernization of the news regarding Tomb Raider world is continuous and interesting. We go ahead so that the international community can express every day, through the forum on the several vicissitudes that interest the immense public of Lara's appraisers . :ciaociao:
    Admin Tomb Raider Sito uff.le TR VDG
    Le soluzioni di TR LEGEND e ANNIVERSARY sul Sito uff.le Tombraider Betatester ufficiale TR-A & Spring
  4. Tombraiderettista.  
        Mi trovi su: Homepage Homepage #4017471
    Originally posted by psiko
    McJ :approved:
    Not only we love you, not only we appreciate your work in the TR-media distribution, but we NEED you in this forum! :approved:
    Stra-quoto :approved: :approved: :approved:

Thanks for all, McJ
    Admin TRVG - Staff [COLOR=royalblue]ASPIDETR.com[/COLOR] TRLE World - TR-A fan - Spring Demo 2.0 - tombraidercast.net - Staff ANVI smauILP 02/03 - NGI.lan 04 - socio A.A.K.I. - getfirefox.com
  5.     Mi trovi su: Homepage #4017472
    OT - fica la faccina in cui Lara dà il bacio! :D -
    "Il limite dell'amore è sempre quello di aver bisogno di un complice. Questo suo amico sapeva però che la raffinatezza del libertinaggio è quella di essere allo stesso tempo carnefice e vittima". (Il Duca Blangis in "Salò o le 120 giornate di Sodoma", di Pier Paolo Pasolini)
  6.     Mi trovi su: Homepage #4017474
    complimenti! :D

Thank you Videogame Forums

Commenta

Per scrivere su Videogame.it devi essere registrato!

Ci sono 0 ospiti e 0 utenti online su questa pagina