1.     Mi trovi su: Homepage Homepage #4202967
    THIRD TOMB RAIDER MOVIE ON THE CARDS
    Copyright 2005 www.tombraiderchronicles.com

[ November 27th 2005 ]

SCI, the computer games company that owns Lara Croft, along with her Tomb Raider franchise, is in talks with Paramount Pictures over licensing the property for a third Hollywood movie, according to www.thebusinessonline.com. The previous two movies have grossed more than $450m (£262m, E383m) at the box office and are based on the video game of the same name.

Sources in Hollywood say negotiations have started between Paramount and SCI - who acquired rival British publisher Eidos earlier this year - for the latest movie. Angelina Jolie has once again expressed an interest in starring as Lara Croft, the English archaeologist-adventurer, despite previously dismissing a third pic following domestic indifference to Tomb Raider: The Cradle Of Life.

SCI Entertainment Group is likely to negotiate a tougher deal for its property under chief executive Jane Cavanagh, who is one of Britain's most successful female executives. Eidos reportedly collected $1 million from Paramount Pictures prior to production of Lara Croft Tomb Raider.
  2.     Mi trovi su: Homepage #4202975
    un altro film?!:eek: oh nooo!!! Ma lasciate che Lara si riprenda con Legend!! Ormai la gente dopo due flop non é più disposta a vedere un'altro film su TR. Di sicuro penseranno ancora solo ai soldi senza fregaresene minimamente del cast, della trama e del vero significato di TR. Per loro basta inserire una gnocca, qualche effetto speciale e voilà. Sono un pò scettico su questa decisione ma spero in un bel film di avventura ed esplorazione. Basta fidanzatini, basta sparatorie all'impazzata e basta laboratori. Mah vedremo...
  3.     Mi trovi su: Homepage Homepage #4202978
    Evvaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sono contentissimo......W il nuovo film su Tomb Raider.....ovviamente con Angelina Jolie (la migliore in questo ruolo di Lara Croft)

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
    Questa volta è una leggendaaaaa!!
    :yuppi::yuppi::yuppi:

:shocked:
    :D:DVenite numerosi nel mio forum possiamo parlare di informatica cellulari e giochi [URL=http://www.superdb

Third Tomb Raider Movie On The Cards

Commenta

Per scrivere su Videogame.it devi essere registrato!

Ci sono 0 ospiti e 0 utenti online su questa pagina