1.     Mi trovi su: Homepage #4414057
    NEW TOMB RAIDER LEGEND CONCEPT ART
    Copyright 2006 www.tombraiderchronicles.com

[ August 19th 2006 ]

Previously unpublished Tomb Raider Legend concept artworks showcasing Lara Croft have been released courtesy of Crystal Dynamics. The pictures include a series of hand-drawn illustrations from the original storyboard.

Tomb Raider Legend was launched in April 2006 on Sony PlayStation 2, PC, Microsoft Xbox and Microsoft Xbox 360 and on the Sony PSP in June 2006. The title reached the number one chart position in all key territories.

In the twelve weeks from release to 30 June 2006 Eidos plc has sold over 2.9 million units of Tomb Raider Legend on all formats exceeding its budget expectations. Follow the below hyperlink to collect the spoils.

New Tomb Raider Legend concept artwork
  2.     Mi trovi su: Homepage #4414066
    Originally posted by 30th
    Anche perchè è molto corto...:(

Specialmente la "sezione in moto"
    Uno la vede la e dice "ma che figataaaaa posso correre sui tetti con la motoooo :eek: " Poi quando finalmente la raggiunge e monta in sella....un piccolo volo di 3 secondi e stop...ahah..-.-

:rolleyes:
  3. Bandito  
        Mi trovi su: Homepage #4414067
    Originally posted by Alex88
    Specialmente la "sezione in moto"
    Uno la vede la e dice "ma che figataaaaa posso correre sui tetti con la motoooo :eek: " Poi quando finalmente la raggiunge e monta in sella....un piccolo volo di 3 secondi e stop...ahah..-.-

:rolleyes:

Per la verità anche il livello in Nepal è stato massacrato a quanto pare... difatti l'immagine postata doveva essere una cittadina nepalese, lo si capisce dai cartelli in sanscrito.:(
    [COLOR=LIMEGREEN]You can own the Earth and still all you'll own is earth until you can paint with all the colors of the wind.[/COLOR]

4. Bandito  
        Mi trovi su: Homepage #4414071
    Antartide? Polo Nord? E che ci farebbe lì un tempio nepalese?? ^^'
    Evidentemente c'è qualcosa fuori posto... oppure no... magari la nave è finita lì per qualche "oscuro" motivo!:D
    [COLOR=LIMEGREEN]You can own the Earth and still all you'll own is earth until you can paint with all the colors of the wind.[/COLOR]

Nuovi concepts-art di Tomb Raider Legend!!

Commenta

Per scrivere su Videogame.it devi essere registrato!

Ci sono 0 ospiti e 0 utenti online su questa pagina