1.     Mi trovi su: Homepage #4498531
    Thx 30th, ma quanto ci mette a caricare?:rolleyes:

"THE INEVITABLE SEQUEL
    Guzenda: Based on the feedback we got for Legend, we'll obviously focus on game length next time. I think this time around, we just wanted to get the game right. We spent a lot of time redoing areas we'd already done. We could have made more areas, but we wanted to make sure the game was good".

"MASSACRE OF THE FURRY INNOCENTS
    Guzenda: Originally, we wanted more creatures in the game than we had. We ended up using human enemies quite a lot, and I think that, based on some of the feedback we've got, they're something we'll go back to in future games. With Lara you're always very careful, asking 'would Lara do this?', even when you're killing humans. It's not a shooter, and she doesn't do it for the thrill of killing people, so you always have to wonder what Lara would do in the situation. The team have had plenty of discussions saying, 'Well Lara wouldn't shoot that'. Like one time we had chickens running around a village and you could shoot them. But would Lara actually shoot chickens? You get lots of weird conversations about stuff like that".

See, we colud have made, if, we wanted...però non l'avete fatto. Tutto fumo e niente arrosto, spero solo che abbiano capito finalmente che questi due punti non sono un optional! :sbam:
  2.     Mi trovi su: Homepage #4498535
    Non l'hanno fatto e non lo faranno, caro dark.
    "Il limite dell'amore è sempre quello di aver bisogno di un complice. Questo suo amico sapeva però che la raffinatezza del libertinaggio è quella di essere allo stesso tempo carnefice e vittima". (Il Duca Blangis in "Salò o le 120 giornate di Sodoma", di Pier Paolo Pasolini)
  3.     Mi trovi su: Homepage #4498537
    PERCHE' SONO SADICO E PESSIMISTA :muhehe:
    "Il limite dell'amore è sempre quello di aver bisogno di un complice. Questo suo amico sapeva però che la raffinatezza del libertinaggio è quella di essere allo stesso tempo carnefice e vittima". (Il Duca Blangis in "Salò o le 120 giornate di Sodoma", di Pier Paolo Pasolini)
  4.     Mi trovi su: Homepage Homepage #4498539
    Originally posted by The_Archeologist
    COOOSA?!? :eek: Potevamo sparare alle galline in Perù e ci hanno levato questo divertimento?!? Come hanno potuto... :cry:

Come su Resident Evil 4 :asd: , , ma non conveniva sparargli , fanno anche le uova d'oro , danno energia 4 volte di più delle bianche e marroni :D
    La leggendaria Lara Croft ora e' una leggenda eterna
    Lara Croft Global Staff

Nuova intervista alla Crystal Dynamics su "Tomb Raider Legend"!

Commenta

Per scrivere su Videogame.it devi essere registrato!

Ci sono 0 ospiti e 0 utenti online su questa pagina