1.     Mi trovi su: Homepage Homepage #4633610
    Pellè: ‘Van Basten en Ibrahimovic als voorbeeld’
    ALKMAAR- Graziano Pellè was dinsdagochtend zichtbaar opgelucht toen hij voor het eerst officieel als AZ-speler het DSB Stadion binnenstapte. De 22-jarige Italiaanse spits ziet de Nederlandse competitie als ‘een open competitie’, van waaruit hij op termijn naar een grote Italiaanse club wil verhuizen. “Want zo hebben meer spitsen dat gedaan. Kijk maar naar Van Basten.”

Pellè wil zich de komende jaren in Nederland verder ontwikkelen tot een grote spits. Afgelopen seizoen kwam de Italiaan op huurbasis in de Serie B uit voor Cesena waar hij in 37 competitieduels tien doelpunten maakte. De Eredivisie ziet hij als ideale competitie om op een hoger niveau aan zijn kwaliteiten te werken, zo vertelde Pellè dinsdag.

Van Gaal
    Naast de Nederlandse competitie is de keuze van Pellè ook grotendeels op de trainer van AZ gevallen. “Ik vind Louis van Gaal de beste trainer ter wereld. Van hem wil ik de komende jaren graag veel leren.”

‘Veel grote spitsen in Nederland begonnen’
    De 1 meter 93 lange aanvalsleider denkt komend seizoen veel doelpunten in Nederland te kunnen gaan maken, al wil hij zich niet aan een getal vastklampen. “Als ik het in Nederland goed doe, hoop ik op den duur Zlatan Ibrahimovic en Marco van Basten te kunnen volgen naar een grote club in Italië. Ook zij hebben, net als andere grote spitsen, hun basis in Nederland liggen. Daar spiegel ik me graag aan.”

Stadion
    Het decor waarin Pellè zijn doelpunten hoopt te gaan maken, heeft indruk gemaakt op de jeugdinternational. “Het DSB Stadion is een schitterend stadion. Je hebt hier zelfs restaurants in het stadion en ook van buiten ziet het er fraai uit. Dat is in Italië vaak wel anders. Daar heb je alleen kleine eettentjes bij het stadion. Je kan aan alles zien dat dit stadion net nieuw is en dat over veel dingen goed is nagedacht.”

AZ.tv
    Ga naar AZ.tv voor de eerste beelden van Pellè in het DSB Stadion

Dice che i suoi modelli sono Van Basten e Ibrahimovic, ora si aspetteranno chissa che all'Az!

:asd: :asd:

E poi come si fa a dire Van Basten e Ibrahimovic? E' come dire Maradona e Ciro Muro!!!
    La prima Legge del Giornalismo: confermare i pregiudizi esistenti, piuttosto che contraddirli.
    Alexander Cockburn
    Il mio blog
  2. Quanti Teddy bisogna inventare per tutta la vita ?  
        Mi trovi su: Homepage #4633614
    Originally posted by lucafiQo
    ma alla fine non era andato al Torino?? :mumble:

Quello era Abedì Pelè...ma qualche annetto fa.:cool:
    Non consiste forse nel rompere il tuo pane con chi ha fame, nel portare a casa tua i poveri senza tetto, nel vestire chi è nudo, senza trascurare quelli della tua stessa carne?
  3. Quanti Teddy bisogna inventare per tutta la vita ?  
        Mi trovi su: Homepage #4633617
    Originally posted by anto81
    stai in forma stasera :asd:

:approved: :asd:
    Non consiste forse nel rompere il tuo pane con chi ha fame, nel portare a casa tua i poveri senza tetto, nel vestire chi è nudo, senza trascurare quelli della tua stessa carne?

La presentazione di Pellè all'Az

Commenta

Per scrivere su Videogame.it devi essere registrato!

Ci sono 0 ospiti e 0 utenti online su questa pagina