1.     Mi trovi su: Homepage #4638637
    Copyright 2007 www.tombraiderchronicles.com

[ August 7th 2007 ]

Tomb Raider Anniversary, one of the most classic games of all time, is completely re-mastered for today’s technology and is now making its way to the PSP (PlayStation Portable) system throughout North America.

Experience all the memorable moments from the vertigo-inducing heights of St. Francis' Folly to Lara's epic encounter with the T-Rex – all revitalized with vastly improved graphics and gameplay mechanics.

Already a celebrated success on the PlayStation 2 computer entertainment system and PC Games for Windows, experience a decade of discovery once again with the pocket sized version when Lara Croft Tomb Raider: Anniversary hits North American store shelves for the PSP system on August 9, 2007.
    Tomb Raider Anniversary Sony PSP Screenshots

CIOE´ E´ USCITO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ALLELUIA ALLELUIA ALLELUIA!!!!!!!!!!!!!!

2.     Mi trovi su: Homepage #4638643
    nel mio negozio di fiducia (come già accennato in precedenza) sarà disponibile il 7 settembre

ma i minimi cambiamenti di data sono dovuti a diverse catene di distribuzione, ma credo che fra poco sarà disponibile anche da noi . :asd:

(o almeno lo spero! :P )
    Membro del Quartetto Lariano! ;)
    Formato da: il sottoscritto tombraiderfan, VVER440, Cikita_Croft e la new entry YoungLara89 (gli ultimi sopravvissuti della lunga dinastia lariana! :D )

[img]http://lnx.inuyashaportal.it/galleria/albums/userbars/

Anniversary On Psp Coming August 9

Commenta

Per scrivere su Videogame.it devi essere registrato!

Ci sono 0 ospiti e 0 utenti online su questa pagina