1. cave teokraziem  
        Mi trovi su: Homepage #4993310
    Quale supereroe non vorrebbe avere la forza di Hulk, l’agilità di Spider-Man, gli artigli di Wolverine e il controllo di enormi tentacoli alla Venom? L’Alex Mercer di Protoype ha tutti questi poteri e molti altri, ma non ha la benché minima intenzione di essere un super-eroe. Manhattan, la suite al 45° piano di un grattacielo a due passi da Times Square. Chris Ansell, Director of Studio Marketing di Radical Entertainment, ...
  2.     Mi trovi su: Homepage #4993332
    Io continuo ad avere grandi speranze per questo titolo...

    Pare che ci sia un gran bel lavoro dietro e si vede, di video in video, la crescita della qualità del gioco... speriamo bene.

    cheers
    Purify the earth with fire, the planet will become my temple and we will rise. THIS WILL BE OUR PARADISE!!!!
  3. addio Next!  
        Mi trovi su: Homepage #4993347
    Andhaka ha scritto:
    Io continuo ad avere grandi speranze per questo titolo...

    Pare che ci sia un gran bel lavoro dietro e si vede, di video in video, la crescita della qualità del gioco... speriamo bene.

    cheers
     Letto.Bell'articolo.
    Che sia migliorato visivamente è vero...io però invece nutro ancora diversi dubbi sull natura del gioco,speriamo non sia alla fine un pasticcio ludico senza una precisa identità...
    Il fatto che possa sempre succedere di tutto è positivo ma con (importanti)riserve.Boh vedremo.
  4.     Mi trovi su: Homepage #5969869
    hy i am new one here i am sharing somthing
    Now we have finally gotten as far as your arms. If I had started out by telling you how to develop your upper-arm muscles, some of you would never have gone beyond that chapter, because the average physical culturist is firmly convinced that great strength depends entirely on the size and strength of the upper arms. Such arm exercises as have been given so far were incidental to the development of the shoulders and back. When you push barbells, dumbbells or kettle-bells aloft, as in Figs. 51, 52, and 53, you are doing the best possible exercise for developing the outer head of the triceps muscle. When you lift a kettle-bell, as in Fig. 49, you are developing the inner side of the arm, which is another part of the triceps muscle. To develop your biceps muscles, all you have to do is to take a bar-bell in your hands, palms forward, and slowly raise that bell by bending your arms at the elbows, until the bell is in position Fig. 72. the exercise will be easier if you keep your hands a little farther apart than the breadth of your shoulders. Another helpful thing is to bend the wrists and lift the palms of the hands before you start to bend the arms at the elbows. If you are small and light, 30 lbs. is enough to begin with; if you weigh 200 lbs. you can start with 60 or 65 lbs. after you can repeat the curling motion several times in succession without much exertion, add 5 or 10 pounds to the weight of the bell. After the weight has been increased, you will be able to curl only two or three times; but after a few days' practice you can repeat as many times as you did with the lighter weight, and then you must make another weight increase and proceed as before.
    jcarry

  [Anteprima Prototype] Con la forza di cento (super)braccia

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