1. Utente non attivo.  
        Mi trovi su: Homepage #5191746
    Chissà....

A new interview with Frank Sliwka, VP of European business development at Think Service, discussed the upcoming GDC Europe show, one of the three summer shows for gamers next to Games Convention Online (Leipzig) and Gamescom (Cologne). Remedy Entertainment will be on stage at GDC Europe to discuss "PlayStation Development".

"We have four session tracks - business, programming and so on." Silwka said. "The main thing is that we want to give the world an overview of what's happening in Europe. That means we have two big keynotes - Remedy, on PlayStation development will be showing a triple-A game, Peter Molyneux will be the second one."

As of yet, Remedy hasn't released any games on PlayStation 3. It sounds like they're hard at work on a game right now, though. They're currently developing Alan Wake for Xbox 360.

No, non sarà Alan Wake, poichè il gioco è distribuito da Microsoft...
  2. next  
        Mi trovi su: Homepage #5192020
    evil_ ha scritto:
    anche mulinello? fake grosso come un centinaio di campi da calcio.
     dal brano quotato mi pare di capire che la conferenza di remedy non c'entra nulla con quella di moulynex. è evidente che quest'ultimo non può dire nulla sulla piattaforma playstation visto che lionhead è uno studio interno di microsoft :D
  3. abra-che cazzo-cadabra  
        Mi trovi su: Homepage #5192023
    babalot ha scritto:
    dal brano quotato mi pare di capire che la conferenza di remedy non c'entra nulla con quella di moulynex. è evidente che quest'ultimo non può dire nulla sulla piattaforma playstation visto che lionhead è uno studio interno di microsoft :D
      io non sono riuscito a capire questo sliwka di quale azienda fa parte... :*)
    | || ||| ||||
    All men dream, but not equally.

Remedy sta sviluppando un gioco per PS3 ?

Commenta

Per scrivere su Videogame.it devi essere registrato!

Ci sono 0 ospiti e 0 utenti online su questa pagina