1. Back to the Next  
        Mi trovi su: Homepage Homepage #5258276
    Molto curioso di vedere cosa ne esce, speriamo che facciano vedere qualcosa alla conferenza autunnale ^^
    http://cartellonista.wordpress.com/2011/03/14/eppur-vi-rialzerete-a-prayer-for-japan/
    *Io credo in Nintendo*
    Giuro solennemente che ora e sempre la farò fuori dal vaso
  2. Ciao a tutti.  
        Mi trovi su: Homepage #5258447
    "Nintendo never likes to show their goods at the Tokyo Game Show. The best they do is have Iwata show up to make some major announcements, but they never hit the show floor with their wares. They leave the Nintendo promotion to third parties.

This year is no different, but at least Nintendo is heading out to another event to show off a bit. The Big N will be taking part in the Kyoto Cross Media Experience 2009, which takes place in Kyoto from September 26th through October 4th. Unfortunately, we have no word on what Nintendo will be doing. Plans for their attendance will be revealed in the coming weeks".
    Di solito i Megaton partono da li,basta vedere gli ultimi 2 anni....Se ci sòla pure li sono cavoli...
    Codice Amico 3DS---3222 5608 3274
    Prossimamente arrivo
  3.     Mi trovi su: Homepage #5258536
    link74 ha scritto:
    "Nintendo never likes to show their goods at the Tokyo Game Show. The best they do is have Iwata show up to make some major announcements, but they never hit the show floor with their wares. They leave the Nintendo promotion to third parties.
    This year is no different, but at least Nintendo is heading out to another event to show off a bit. The Big N will be taking part in the Kyoto Cross Media Experience 2009, which takes place in Kyoto from September 26th through October 4th. Unfortunately, we have no word on what Nintendo will be doing. Plans for their attendance will be revealed in the coming weeks".
    Di solito i Megaton partono da li,basta vedere gli ultimi 2 anni....Se ci sòla pure li sono cavoli...
     uhm ok...speriamo mostrino qualcosina di metroid anche se non mi faccio illusioni su nessun fronte :6

[Notizia Metroid: Other M] Metroid: Other M controllato da Nintendo

Commenta

Per scrivere su Videogame.it devi essere registrato!

Ci sono 0 ospiti e 0 utenti online su questa pagina