1.     Mi trovi su: Homepage #5582919
    Dai veci, che comincia, anche per quest'anno, il rinculo di notizie vere, false, belle, brutte, video, screen e tutti i sacrosanti acidi che ci piacciono tanto a noi poveri amanti del pallone.
    Questo è un estratto della rivista Zoo mag:

"The first FIFA 11 details have arrived in lads mag, Zoo, which we've just run down to the shops and bought (all for work purposes, obviously).
    EA says it's implemented "seismic improvements" to FIFA 11, including improved graphics, customisable audio, "massively" improved player AI and 'footballer personality'.
    Addressing player complaints over FIFA 10's "ping pong passing", EA's invented "pro passing" for this year's game which allows you to control the weight of your distribution. This also means you'll want to think about the player your controlling, for example not whacking intricate through-balls with John Terry.
    In fact, it sounds like EA's gone passing mad; FIFA 11 adds swerve passes, driven lobs, fancy flicks and through-balls with backspin.
    Player AI is said to have improved "massively" though perversely, responding to criticism over 10's super-human stoppers, goalkeepers are now less intelligent.
    The coolest improvement though, says Zoo, is 'player personality', which means that the world's best footy players now play just as you'd expect them to.
    Each player now has a defensive and attacking work rate setting, so Wayne Rooney for example runs around at 100mph hassling defenders, while Dani Alives will charge forward but might be a little slow getting back to defend.
    Players are also now able to pull off their own moves depending on personality, so Carlos Tevez is full of little flicks, while Didier Drogba will use his strength to roll defenders.
    Elsewhere, FIFA's visuals are said to be massively improved with ten 'body types' in this year's game compared to FIFA 10's three, plus special cases like lofty Peter Crouch.
    Players can also now record and upload their own fan chants to play during matches, which makes Bubbles playing out at the Boelyn Ground a wonderful reality
    ".

Vamooosss! :toghy:

[Modificato da auron2002 il 08/06/2010 16:43]

2.     Mi trovi su: Homepage #5583138
    Great75 ha scritto:
    Continua a dormire allora...:D

Quest'anno mi son troppo incazzato: modalità allenatore in cui non posso cambiare squadra pena partire con 2 miliardi e passa di debiti. Nessuna patch. Nulla di nulla. Gli è andata bene che la prima volta col QPR ho fatto 15 stagione e me ne sono accorto solo mesi dopo sennò glielo riportavo in negozio.
  3. More bacon strips...  
        Mi trovi su: Homepage #5583155
    auron2002 ha scritto:
    Dai veci, che comincia, anche per quest'anno, il rinculo di notizie vere, false, belle, brutte, video, screen e tutti i sacrosanti acidi che ci piacciono tanto a noi poveri amanti del pallone.
    Questo è un estratto della rivista Zoo mag:
    "The first FIFA 11 details have arrived in lads mag, Zoo, which we've just run down to the shops and bought (all for work purposes, obviously).
    EA says it's implemented "seismic improvements" to FIFA 11, including improved graphics, customisable audio, "massively" improved player AI and 'footballer personality'.
    Addressing player complaints over FIFA 10's "ping pong passing", EA's invented "pro passing" for this year's game which allows you to control the weight of your distribution. This also means you'll want to think about the player your controlling, for example not whacking intricate through-balls with John Terry.
    In fact, it sounds like EA's gone passing mad; FIFA 11 adds swerve passes, driven lobs, fancy flicks and through-balls with backspin.
    Player AI is said to have improved "massively" though perversely, responding to criticism over 10's super-human stoppers, goalkeepers are now less intelligent.
    The coolest improvement though, says Zoo, is 'player personality', which means that the world's best footy players now play just as you'd expect them to.
    Each player now has a defensive and attacking work rate setting, so Wayne Rooney for example runs around at 100mph hassling defenders, while Dani Alives will charge forward but might be a little slow getting back to defend.
    Players are also now able to pull off their own moves depending on personality, so Carlos Tevez is full of little flicks, while Didier Drogba will use his strength to roll defenders.
    Elsewhere, FIFA's visuals are said to be massively improved with ten 'body types' in this year's game compared to FIFA 10's three, plus special cases like lofty Peter Crouch.
    Players can also now record and upload their own fan chants to play during matches, which makes Bubbles playing out at the Boelyn Ground a wonderful reality
    ".
    Vamooosss! :toghy:
     Ai personalizzata e migliorata, più libertà e tipi di passaggi,cori da caricare e impostare a piacere.
    Se come "base" usano la versione vista per i Mondiali direi che anche per quest'anno si possono dormire sonni tranquilli.
  4. Waiting for Mass Effect 3  
        Mi trovi su: Homepage #5583178
    Great75 ha scritto:
    Ma se postano gli screen su base Fifa 10...:rolleyes:...perchè a te piacciono come sono realizzati i calciatori? Volti a parte!

Ma è un primo screen buttato lì, giusto per farci sapere che il gioco esiste, per me non ha alcun valore.
    Waiting for Xbox720 and PS4 e la lista dei Semper Fidelis si allunga...
    come disse Clint Eastwood "le opinioni sono come le palle. Ognuno ha le sue".
  5.     Mi trovi su: Homepage #5583188
    Son già passati  quasi 3 anni da quando alcuni baldi giovani di nextgame, konamiani di nascita e di crescita, credettero in Fifa 08 mentre tutti gli altri utenti pessari  li trattavano come appestati. :))
    Stefano su tutti, ci ha sempre creduto dopo aver visto le potenzialità di Uefa Champions, anche smaronandomi all'infinito su msn. :DD
    Io mi sento di dover ringraziere quest'uomo, altro che Rutter :cool:
    "Sappiamo gioire, sappiamo soffrire, sappiamo stringere i denti.
    Siamo la gente della Juve.
    Gente che si riconosce quando si guarda negli occhi.
    Gente che sa accettare i risultati conseguiti SUL CAMPO"
  6. 16/02/12: xbox vnext - segnatevelo...  
        Mi trovi su: Homepage #5583192
    fashion ha scritto:
    Ma è un primo screen buttato lì, giusto per farci sapere che il gioco esiste, per me non ha alcun valore.
     Anche per me non ha alcun valore, ma non mi aspetto molto sulla corporatura dei calciatori! Sono sorpreso invece del fatto che si possano importare i cori...
    Ma i rigori resteranno quelli di world cup? Mi era sembrato di capire che erano difficili ma allo stesso tempo esaltanti, sia a batterli che a pararli.

Fifa 11

Commenta

Per scrivere su Videogame.it devi essere registrato!

Ci sono 0 ospiti e 0 utenti online su questa pagina